Progimnazijoje įgyvendinamas MO muziejaus ir Britų tarybos projektas „Vizualinio mąstymo strategija“

  • Paskelbė : Marina Pečnikova
  • Paskelbta: 2024-03-27
  • Kategorija: Renginiai

MO muziejus, įsikūręs Vilniuje, yra erdvė, kurioje mokytojai ir mokiniai gali kurti bendras veiklas, suburti muziejaus gidų ir edukatorių.
    Šių metų vasario mėnesį Klaipėdos uostamiesčio progimnazija prisijungė prie Britų tarybos ir MO muziejaus organizuojamo projekto „Vizualinio mąstymo strategija mokyklose“. Projektas vyksta nuo vasario iki gegužės mėnesio, ir jį sudaro II programos.
Pirmojoje programoje, skirtoje mokytojams, dalyvauja 4 Uostamiesčio progimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytojai: Rita Bakanaitė, Reda Endziulaitienė, Sandra Peleckienė ir Ilona Vilikanskienė. „Vizualinio mąstymo strategijos metodas“ padeda ugdyti kritinio mąstymo, kūrybiškumo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, emocinį intelektą. Jis taip pat gali būti plačiai pritaikomas ir ugdymo turinyje, analizuojant įvairias aktualias temas. Kurso programa, kurią sudaro 14 aktyvių užsiėmimų, daugiausiai vyksta virtualioje aplinkoje, tačiau, kad būtų įmanoma pajusti tikrąjį vizualinio mąstymo grožį, mokytojai buvo pakviesti į MO muziejų, kuriame vyko ne tik mokymai, stebint, nagrinėjant paveikslus, bet ir ekskursija su gidu po parodą. Kita mokytojų išvyka planuojama balandžio mėnesį į Nacionalinį M. K. Čiurlionio dailės muziejų Kaune.
Džiaugiamės, kad antroji projekto programa buvo organizatorių pasirinkta įgyvendinti Klaipėdos uostamiesčio progimnazijoje – vienintelėje šalies mokykloje. Programos tikslas – remiantis VMS metodu ugdyti lietuvių kalbos įgūdžius, pasitelkiant meno kūrinius plėsti žodyną, sklandžiai, rišliai kalbėti lietuvių kalba, gebėti išsakyti savo mintis, diskutuoti, argumentuoti, ugdyti kritinio mąstymo, kūrybiškumo, komunikacinius įgūdžius.
Tos pačios keturios Uostamiesčio progimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos ir trijų 6–7 kl.  moksleiviai (6a, 6b ir 7b klasės) dalyvauja projekte kartu su MO edukatoriais, mokosi VMS metodo ir kuria integruotas VMS ir lietuvių literatūros pamokas. Įgytas žinias mokytojai ir moksleiviai išbando praktiškai, pritaikydami VMS metodą lietuvių literatūros pamokose. Šis metodas pagrįstas žodine dailės kūrinių analize, todėl įgytos žinios bus lengvai pritaikomos ir integruojamos į ugdymosi procesus.
Džiaugiamės galimybe dalyvauti MO muziejaus projekte ir paįvairinti lietuvių kalbos ir literatūros pamokas vizualinio mąstymo strategijos metodu.
Daugiau informacijos skaitykite: https://mo.lt/vms-mokyklose/

Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Rita Bakanaitė ir Reda Endziulaitienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas