Klaipėdos uostamiesčio progimnazija

Įtrauktis ir įvairovė pamokoje 2025 12 02

Antroji diena – patirčių skrynelės pildymas.
Antrosios dienos rytas prasidėjo susitikimu su mokyklos direktoriumi. Atmosfera buvo jauki ir pagarbi – pasikeitėme dovanomis, pasidalijome lūkesčiais ir trumpai aptarėme tolesnes veiklas. Šis susitikimas tapo savotišku dienos įvadu, kuris suteikė aiškumo ir bendrumo jausmą.
Vėliau pasinėrėme į pamokų stebėjimą. Dailės ir italų kalbos pamokose matėme, kaip jautriai ir profesionaliai dirbama su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais. Buvo įdomu stebėti, kaip mokytojai sugeba pritaikyti užduotis, išlaikyti ritmą, kurti saugią atmosferą ir kartu skatinti savarankiškumą bei kūrybiškumą. Kiekviena situacija buvo tarsi mažas edukacinis paveikslas, papildęs mūsų patirčių skrynelę.
Po pietų išvykome į paslaptingąjį, tarp debesų pakibusį Eričės miestą. Jo akmenimis grįstos, siauros gatvelės priminė labirintą, kuriame kiekvienas posūkis atveria naują istorijos sluoksnį. Pasivaikščiojimas po šį senovinį miestą buvo tarsi kelionė laiku – nuo viduramžių sienų iki nuostabių panoramų, kur dangus atrodo ranka pasiekiamas.
Diena prabėgo tarsi viena akimirka, tačiau į mūsų patirčių skrynelę sudėjo tiek daug: profesinių įžvalgų, kultūrinių atradimų ir nuoširdžių žmogiškų susitikimų.

Atnaujinta: 2025-12-05
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.30 – 09.15
  • 2. 09.25 – 10.10
  • 3. 10.20 – 11.05
  • 4. 11.20 – 12.05
  • 5. 12.25 – 13.10
  • 6. 13.30 – 14.15
  • 7. 14.25 – 15.10