Erasmus+ kursai „Digital Tools, Gamification and Artificial Intelligence in Education“ 2025 05 22

Ketvirta projekto diena Lisabonoje: inovacijos, įkvėpimas ir kultūra
Ketvirtoji mūsų projekto diena prasidėjo pažintimi su inovatyviais skaitmeniniais įrankiais – ANATOMY4D, SPACE4D, ANIMAL 4D ir HALO AR, kuriuos pristatė charizmatiškas lektorius Joan Mouro. Išmaniosios technologijos susiliejo su mokymusi: tyrinėjome žmogaus anatomiją, kosmosą, gyvūnų pasaulį ir papildytos realybės galimybes. Tai ne tik naujos žinios, bet ir įkvėpimas, kaip sudominti mokinius šiuolaikinėmis priemonėmis.
Antroje dienos dalyje projekto koordinatorius Rui Baltazar pasidalijo savo vertingomis įžvalgomis: kalbėjo apie projektų sėkmės kriterijus, iššūkius, privalumus bei svarbiausią – projekto sklaidą. Pasak jo, svarbu, kad žinia pasiektų ne tik kolegas, bet ir vaikus bei jų tėvus – tik tuomet projektas įgyja tikrąją vertę.
Dienos pabaigą vainikavo laisvas laikas žavingame Sintros miestelyje,  kuriame gamta susitinka su architektūros stebuklais. Aplankėme įspūdingas vietas, grožėjomės nepakartojamais vaizdais. Tai buvo puiki proga atsipalaiduoti, pabūti kartu ir labiau sustiprinti komandinius ryšius.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas