Patirtinis ugdymas „Ekologinės Baltijos problemos“. Ekologinė ekskursija į Melnragės paplūdimį „Padėk mūsų jūrai“, 2b kl.

 2022-05-17, 2b klasės mokiniai toliau tęsė patirtinio ugdymo programą apie Baltijos jūrą. Dienos veiklų tema - „Ekologinės Baltijos problemos“. Ekologinė ekskursija į Melnragės paplūdimį „Padėk mūsų jūrai“.

Ugdymo(si) tikslas - ugdyti vaikų savimonę ir atsakomybę rūpintis supančia aplinka formuojant teisingą požiūrį į save, švarią aplinką, kuri daro didžiulę įtaką žmonių sveikatai.

Mokiniai, naudojant praktinio tyrinėjimo gamtosauginius ugdymo(si) būdus, kartu su lietuvių kalbos mokytoja metodininke Giedra Bočkuviene ir lietuvių kalbos mokytoja Donata Brazdeikiene pasimokė tvarkyti aplinką – Baltijos pajūrį, rūšiuoti šiukšles, įgijo gamtos pažinimo ir globos žinių, savo gebėjimus reiškė per menines, kūrybines veiklas – juos aplankė „žvejas“, kuris vietoj žuvų klasėje „sugavo“ į savo tinklus daug šiukšlių. Vaikai padėjo tas šiukšles išrūšiuoti į specialiuosius konteinerius - stiklui, popieriui, plastmasei. Taip pat sprendė užduotis specialiose priemonėse - šiukšlių konteineriuose – spausdintose priemonėje apie šiukšlių rūšiavimą, knygutėse „Tvarkėnų miško istorija“. Kartu praplėtė gimtosios kalbos ir lietuvių kalbos žinias.

Vėliau visi kartu vyko į Melnragės paplūdimį rinkti šiukšlių, žaisti estafetes, piešti jūros vandeniu ir smėliu ant popieriaus lapų.

Baltijos pajūryje vaikams labai patiko, jie aktyviai rinko šiukšles, vykdė kitas veiklas. Refleksijai grįžo į mokyklą, kur sprendė užduotis Wordwall programėlėje.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas