Klaipėdos uostamiesčio progimnazija

Kviečiame susipažinti su Klaipėdos uostamiesčio progimnazija     

Klaipėdos uostamiesčio progimnazija

yra mokykla.

 

Klaipėdos uostamiesčio progimnazija

yra Klaipėdoje.

Mokykla yra miesto centre, netoli jūros.

 

Toliau šiame tekste Klaipėdos uostamiesčio progimnazija

yra vadinama mokykla.

Mokykla yra:

  • moderni

Mokykloje mokytojai ir mokiniai
domisi naujovėmis.

Pavyzdžiui, pamokose naudoja
naujus kompiuterius.
 

  • draugiška

Mokykla nori,

kad mokiniai ir mokytojai

bendrautų draugiškai.

Mokykla turi:

  • savo emblemą
  • uniformą

 

Kas mokosi mokykloje?

Mokykloje mokosi mokiniai.

Mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje
  • 5 klasėje
  • 6 klasėje
  • 7 klasėje
  • 8 klasėje

Mokykloje mokiniai mokosi:

  • matematikos
  • lietuvių kalbos
  • istorijos
  • gamtos
  • užsienio kalbų

Po pamokų vyksta

įvairūs būreliai ir veiklos.  

Mokykloje galima lankyti:

  • sporto būrelius

Pavyzdžiui, krepšinį, šachmatus.

  • šokių ir muzikos būrelius
  • dailės ir rankdarbių būrelius
  • gamtos būrelį

Gamtos būrelyje mokiniai mokosi

pažinti gamtą.

  • kompiuterių būrelį

Kompiuterių būrelyje mokiniai mokosi

gerai naudotis kompiuteriais.

  • teatro studiją

Teatro studijoje mokiniai mokosi vaidinti.

Mokiniai gali dalyvauti:

  • konkursuose
  • renginiuose
  • projektuose

Projektai yra veiklos,

kurios vyksta Lietuvoje ir kitose šalyse.

Projektuose mokiniai gali

išmokti kažką naujo.

Projektų metu

mokiniai gali nukeliauti į kitas šalis.

Mokyklos erdvės

Mokykloje yra daug erdvių,

kuriose galima būti.

 

Pavyzdžiui, galite būti:

  • bibliotekoje ir skaitykloje

Bibliotekoje ir skaitykloje

galima skaityti ir ilsėtis.

  • sporto salėje ir lauko stadione

Sporto salėje ir stadione

galima žaisti ir sportuoti.

 

  • kompiuterių klasėse

Kompiuterių klasėse

galima naudotis kompiuteriais.

  • klasėse su išmaniomis lentomis

Išmanios lentos yra elektroninės lentos.

Jos yra panašios į didelius kompiuterius.

Ant išmanių lentų galima rašyti.

Mokyklos darbuotojai

Mokykloje dirba:

  • mokytojai
  • pagalbos specialistai

Pagalbos specialistai padeda mokiniams, kurie turi problemų.

Mokykloje dirba šie specialistai:

  • Mokyklos psichologas

Psichologas padeda mokiniams,

kurie turi problemų su emocijomis.

Pavyzdžiui, psichologas gali padėti,

kai mokiniui yra liūdna.

  • Socialinis pedagogas

Socialinis pedagogas padeda, kai mokiniams sunku bendrauti.

  • Specialusis pedagogas

Specialusis pedagogas padeda,

kai mokiniams sunku mokytis.

  • Logopedas

Logopedas padeda išmokti teisingai

tarti garsus ir kalbėti.

 

Mokyklos vertybės

Mokykla nori, kad visi mokiniai mokykloje jaustųsi gerai.

Mokykla nori, kad visi mokiniai

galėtų mokytis.

 

Svarbiausios mokyklos vertybės yra:

  • Pagarba

Mokiniai mokosi gerbti kitus žmones.

  • Kūrybiškumas

Mokiniai mokosi kurti,

pavyzdžiui, mokosi piešti.

 

 

  • Atsakomybė

Mokiniai mokosi priimti sprendimus.

  • Bendradarbiavimas

Mokiniai dirba kartu grupelėse

ir padeda vieni kitiems.

  • Saugumas

Mokykloje mokiniai gali jaustis saugiai.

Mokykla turi bendruomenę

Bendruomenė yra:

  • mokiniai
  • mokytojai
  • tėvai

Mokyklos bendruomenė yra draugiška.

Mokyklos bendruomenėje

žmonės bendrauja

ir padeda vieni kitiems.

 

Mokyklos adresas yra

S. Daukanto gatvė 5, Klaipėda

 

Jeigu turite klausimų mokyklai,

Jūs galite:

  • paskambinti telefonu

+370 (46) 41 09 74

  • parašyti elektroniniu paštu

uostamiescio.progimnazija@gmail.com

Tekstą vertino:

Socialinių dirbtuvių „Vilniaus Viltis“ lankytojai Robertas Medveckis ir Lukas Večerskas

Tekstą redagavo ir vertinimą koordinavo:

Všį „Informacijos kaupimo ir skaidos centro“ darbuotoja Skirmantė Sakalauskaitė

Iliustracijų šaltinis:

Piktogramų autorius: Sergio Palao. ARASAAC (http://www.arasaac.org).
Licencija: CC (BY-NC-SA). Savininkas: Aragono vyriausybė (Ispanija)


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
2. 09.25—10.10
  • 1. 08.30—09.15
  • 2. 09.25—10.10
  • 3. 10.20—11.05
  • 4. 11.20—12.05
  • 5. 12.25—13.10
  • 6. 13.30—14.15
  • 7. 14.25—15.10